3D σχεδία στη Unity

Τίτλος έργου (title): 3D σχεδία στη Unity

Ετικέτες (tags): 3D σχεδίαση, Unity, 3D Blender, μοντελοποίηση, σχεδία, Ομήρου Οδύσσεια, Πληροφορική

Σχολείο (school): Γυμνάσιο Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος

Τάξη (class): A Γυμνασίου

Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Στιβακτάκη Μαρία
Ξένου Άννα


Ομάδα μαθητών (students)
Σαββαΐδης Ορφέας Ιωάννης

Περιγραφή (description)
Δημιούργησα ένα τρισδιάστατο μοντέλο μιας σχεδίας για τις ανάγκες του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών της Α΄ Γυμνασίου. Επέλεξα να τη φτιάξω σε ψηφιακή μορφή, για να πειραματιστώ με τις σχεδιαστικές δυνατότητες της Unity. Αρχικά, άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο εικόνες της σχεδίας του Οδυσσέα, ώστε να πάρω μια καλή ιδέα και να εντοπίσω από πού να αρχίσω την κατασκευή. Έπειτα, ξεκίνησα να φτιάχνω τη βάση της σχεδίας, να βάζω στη σειρά τους κορμούς, να τους μικραίνω και να τους τοποθετώ στην κατάλληλη θέση. Ταυτόχρονα, άρχισα να αναζητώ λύσεις για το πρόβλημα της δημιουργίας μιας ρεαλιστικής θάλασσας, η οποία αποτελούσε βασικό κομμάτι της δημιουργίας μου, πριν καν αρχίσω να τη φτιάχνω. Κατέληξα μετά από κάποιες μέρες στη χρήση μιας έτοιμης θάλασσας, την οποία προσφέρει η Unity δωρεάν. Συνέχισα να κατασκευάζω τη σχεδία, τοποθετώντας το κατάρτι και κάποια άλλα βασικά μέρη της σχεδίας. Όσο για τη θάλασσα, ξεκίνησα να την επεξεργάζομαι και μέχρι την τελειοποίησή της, έκανα πολλές τροποποιήσεις και δοκιμές. Το επόμενο πρόβλημα ήταν το να φτιάξω ένα αρκετά ρεαλιστικό πανί, το οποίο γινόταν και καλύτερο, αλλά λόγω πίεσης χρόνου δεν πρόλαβα να τελειοποιήσω. Γι΄ αυτό τροποποίησα ένα επίπεδο σε ένα άλλο πρόγραμμα τρισδιάστατης σχεδίασης, το Blender, και άλλαξα το σχήμα του ώστε να κάνει μια καμπύλη. Τέλος, με τη θάλασσα έτοιμη, ένωσα όλα τα κομμάτια της σχεδίας και από τα δύο προγράμματα. Μετά από λίγες απλές επεξεργασίες στον ουρανό και τη σχεδία, που βρισκόντουσαν πλέον στο περιβάλλον της Unity, ακολούθησε η αλλαγή τωνχρωμάτων, των συννέφων και του τρόπου ρεαλιστικής επίπλευσης της σχεδίας. Λίγο πριν σας παραδώσω το έργο μου, τροποποίησα τα κύματα και τον τρόπο που "κινούνται" κι έτσι η θάλασσα πήρε τη μορφή που έχει τώρα.

Είδος έργου (category)
Δημιουργία και επεξεργασία βίντεο/ταινίας

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Unity, 3D Blender, Genial.ly

Άλλες πληροφορίες (info)
Για την προβολή του έργου μπορεί να αξιοποιηθεί οποιοσδήποτε φυλλομετρητής.

Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
https://view.genial.ly/625d96d717bd9e001860def4/presentation-bhmata-dhmioyrgias-sxedias0

Ιστοσελίδα (webpage)
https://view.genial.ly/625d96d717bd9e001860def4/presentation-bhmata-dhmioyrgias-sxedias0

Χαρακτηριστική εικόνα (image)